1 april 2013

Läsningen i mars


Antal lästa böcker: 9 stycken - Harry Potter och de vises sten, Hitta din väg, Fråga Alice, Genom dina ögon, Millan, Rizzo racerförare, Fågelbarn, Jag tog ditt liv och Tavlan i Tallkrogen.
Kommentar: Jag trodde jag hade läst få böcker denna månaden men detta var ju ganska mycket! Jag läste mycket i början av månaden och lite i slutet.

Recenserade böcker: 3 stycken, men det kommer på Hitta din väg, Jag tog ditt liv och Genom dina ögon snart.

Antal lästa sidor: 2116 sidor.
Kommentar: Många av böckerna var lättlästa, så jag fattar inte hur det kan bli så många sidor? Det blir ungefär 235 sidor per bok. Genom dina ögon var på 600 sidor så den drog upp, men många av dem andra var på 100 sidor...

Bästa bok: Harry Potter och de vises sten
Sämsta bok: Rizzo racerförare
Kvinnliga författare: 6 stycken
Manliga författare: 3 stycken
Novell: -
Tjockis (över 450 sidor): Genom dina ögon (606 sidor)
Före detta hyllvärmare: 3 stycken (Riktigt bra faktiskt! Det brukar vara 0.)

Jämförelse med mars: Läste mycket mer nu.
Läsa i april: Jag har börjat läsa lite hyllvärmare nu, så ska försöka fortsätta med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.