3 december 2012

Läsningen i november


Antal lästa böcker: 10 böcker: Boken om Joe, Ta steget till eget, Tjejen som ville hämnas, Från blogg till business, Familjen Bliss magiska bageri, Inte vatten värld, Fantomerna, Värsta fyllan, Kyss mej lycklig och Jonnas bok.
Kommentar: Ganska många böcker, fast några var väldigt lättlästa

Recenserade böcker: 5 st

Antal lästa sidor: 2017 sidor
Kommentar: Ganska lite för så många böcker, men bra annars

Bästa bok: Boken om Joe och Från blogg till business
Sämsta bok: Fantomerna

Jämförelse: Väldigt bra om man jämför med oktober, då läste jag bara tre böcker...
Läsa i december: Som jag har sagt flera gånger nu, så måste jag ta tag i mina egna böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.