1 november 2012

Hur lite jag läst i oktober...


Antal lästa böcker: 3st - Att skriva med glädje, Var är Alaska? och Paris Chérie
Kommentar: Jag tror det är det sämsta någonsin... Detta är i och för sig ett tidsinställt inlägg, jag skrev det i lördags så jag kanske har hunnit läsa ut Boken om Joe...

Recenserade böcker: 2 och den sista kommer.

Antal lästa sidor: 643 sidor
Kommentar: Ingen kommentar...

Bästa bok: Var är Alaska?

Jämförelse med september: Mycket sämre i allt!
Läsa i november: Några recex jag har och många av mina lånade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.