1 juli 2012

Hur mycket har jag läst i juni?

Många bokbloggar brukar sammanfatta månaden hur mycket de har läst, och jag tänkte också börja med det.
Antal lästa böcker: 10 stycken: Trasig soppa, Rum 213, Mirakel, Isabellas hemligheter, Blodsbarn, Jag vill bara att du gillar mig, Sökmotoroptimering, Miljökapitalisterna, 100 sidor om webbtexter och Du glömde säga hej då.
Kommentar: Ganska många fackböcker, 4 stycken. Det är ovanligt!

Recenserade böcker: 4 stycken, fast det kommer på två böcker till.

Antal lästa sidor: 1936 sidor
Kommentar: Inte så mycket för 10 böcker, men alla böcker var väldigt lättlästa. Genomsnittsboken var inte ens på 200 sidor.

Bästa bok: Kan inte välja mellan de här två: Isabellas hemligheter och Du glömde säga hej då
Sämsta bok: Blodsbarn

Läsa i juli: Jag ska försöka läsa alla böcker jag måste läsa innan Bokmässan och skrivarlägret, men det kan bli svårt för de är tjocka.

3 kommentarer:

  1. Var brukar du sitta och läsa någonstans? Typ vad har du för läsarställen, hemma eller ute eller beror det helt på? :) kanske lite random fråga men vore kul att höra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt tänkt göra ett sånt inlägg :D Det kommer om någon vecka :)

      Radera
  2. Åh vad kul, skulle vilja ha lite tips! :D

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.