1 april 2015

Läst i mars

Antal lästa böcker: 4 st


Kommentar: Inte så många, men det duger.
Recenserade böcker: 3/4, det är bra!

Antal lästa sidor: 778 sidor
Kommentar: Inte särskilt mycket...

Bra: Svindel
Bättre: Gul utanpå
Bäst: Livets outgrundliga mysterier
Sämst: Dear Nobody

Kvinnliga författare: 2/4
Manliga författare: 2/4
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): -
Engelska böcker: Dear Nobody
Snyggast omslag: Livets outgrundliga mysterier
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: Gul utanpå

Jämförelse med februari: Då läste jag dubbelt så många böcker och mer än dubbelt så många sidor.
Läsa i april: Lite låneböcker.
Bokrelaterade händelser i februari: Min blogg har fyllt 6 år och jag har sett Insurgent på bio, annars inget speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.