1 maj 2013

Läsningen i april


Antal lästa böcker: 9 stycken:
  • 5 hela manus från när jag praoade på Gilla Böcker.
  • Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg.
  • Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran.
  • Ge mig arsenik av Klara Krantz.
  • Underbara helvete av Jamie McGuire.

Kommentar: Ganska mycket, men det hade blivit lite om jag inte praoat!

Recenserade böcker:  Bara en än så länge, men det kommer på Underbara helvete och Vi är inte sådana--- efter deras recensionsdatum.

Antal lästa sidor: 2065 sidor
Kommentar: Det var några av manusen jag inte var helt säker på hur många sidor men jag tog ungefär hur långa de var.

Bästa bok: Det var väldigt många bra denna månaden men bäst var Vi är inte sådana som i slutet får varandra.
Sämsta bok: Ett av manusen...
Kvinnliga författare: 8 författare
Manliga författare: 1 författare
Novell: -
Tjockis (över 450 sidor): -
Före detta hyllvärmare: En, Konsten att vara kvinna

Jämförelse med mars: Då läste jag också nio böcker så det var ganska lika, fast det var fler sidor i mars.
Läsa i maj: Läsa klart några låneböcker, och sen fortsätta med hyllvärmarna.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.