2 november 2015

Läst i oktober

Antal lästa böcker: Tre böcker:

  • Vad gör man inte av Maja Hjerzell.
  • 1984 av George Orwell.
  • Not that kind of girl av Lena Dunham. 

Kommentar: Inte särskilt mycket, men höll på med 1984 väldigt länge.

Recenserade böcker: Ingen... Den första har jag helt glömt bort att recensera, men det kommer!

Antal lästa sidor: 735 sidor
Kommentar: Sådär...

Bra: 1984
Bättre: Vad gör man inte
Bäst: Not that kind of girl
(Väldigt svårt att välja för att alla är så pass olika!)

Kvinnliga författare: 2/3
Manliga författare: 1/3
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): -
Engelska böcker: 1984
Snyggast omslag: Vad gör man inte
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: -

Jämförelse med  september: Då läste jag också tre böcker men lite fler sidor.
Läsa i november: Så mycket som möjligt!
Bokrelaterade händelser i oktober: Ingenting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.