30 juli 2015

Readathon - Dag 2 & 3

Dag 2 - Tisdag

Dagens bok/böcker:

  • Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs. Sidan 32 till 174 = 142 sidor

Antal lästa sidor idag: 142 sidor

Antal utlästa böcker: 0

Totalt antal lästa sidor: 314 sidor
Totalt antal lästa böcker: 2 böcker

Dag 3 - Onsdag

Dagens bok/böcker:

  • Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs. Från sidan 174 till 279 = 105 sidor
  • The golden year av Amanda Schulman och Hannah Widell. Läste som e-bok på mobilen och kom till sidan 83.

Antal lästa sidor idag: 188 sidor

Antal utlästa böcker: 0

Totalt antal lästa sidor: 502 sidor
Totalt antal lästa böcker: 2 böcker

2 kommentarer:

  1. Hej Tova ! Jag har på min blogg iregnet en grej som snurrat på i några månader som heter Mer kärlek åt bokbloggarna. Det är en serie gästinlägg som bokbloggare har fått skicka in och jag publicerat varje lördag. Nu skulle det vara väldigt roligt om du också skulle vilja vara med och gästblogga en lördag i slutet av augusti eller någon gång i september :) jag har 20 frågor som handlar om böcker och bokbloggandet som man fritt får välja om man vill spara på alla eller välja om man vill fokusera på bara några. om du är intresserad kan jag maila frågorna åt dig så får du se dem innan du bestämmer dig :) trevlig helg ! kram, liza.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst! :) Mejla bokugglan@hotmail.se

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.