28 juli 2015

Readathon - Dag 1

Igår var första dagen av min Readathon-vecka och det gick bra. Jag var taggad under söndagskvällen att få böcker som jag velat läsa länge utlästa så jag började då och läste 100 sidor av Nick & Norahs oändliga låtlista. Också på måndagen gick det bra och jag läste mycket. Först läste jag färdigt Nick & Norah och sen läste jag även Life before Legend som är en 0.5 bok i Legend-serien. Det är en novell som jag läste som e-bok. På kvällen började jag på Miss Peregrines hem för besynnerliga barn och hann läsa ungefär 30 sidor. Så det blev många böcker och många sidor också.

Dagens bok/böcker: 
  • Nick & Norahs oändliga låtlista av Rachel Cohn & David Levithan - Sidan 105 till 197 = 92 sidor Utläst
  • Life before Legend av Marie Lu - 48 sidor Utläst
  • Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs. Sidan 0 till 32 = 32 sidor. 
Antal lästa sidor idag: 172 sidor
Antal utlästa böcker: 2 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.