19 januari 2015

WeHeartIt

Jag älskar att sitta och titta på WeHeartIt på mobilen och inspireras. Ofta tittar jag på modebilder eller andra bilder på hår och kläder men det blir också en del "bokiga bilder".




Sen hittade jag även en annan grej som kom upp på Facebook. Mark Zuckerberg som grundade Facebook har startat en bokklubb och det var jättemånga som gick med när han startade den i början av året. Boken som han valde ökade snabbt på topplistorna och det är kul hur mycket en människa kan påverka! Länk till klubben finns här.


2 kommentarer:

  1. Använder du dig av Pinterest? Annars vill jag tipsa om den sidan, så mycket inspiration inom allt. Böcker framförallt finns 1000 tals bilder och citat :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, den brukar jag inte kolla på. Jag vet vad det är men använder WeHeartIt istället :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.