18 januari 2015

Boende för Bokmässan 2015

Bokmässan 2014
Nu har jag bokat hotell för Bokmässan i höst! Såhär tidig har jag aldrig varit förut men det känns som det är billigare nu och att det finns mer att välja på. Innan har jag bott på Lisebergsbyn Kärralund och andra sånna billiga "vandrarhem" men i år har jag ett ganska fint hotell. Jag ska gå på mässan under fredagen och lördagen och jag reser med min pojkvän Jonathan.

Just nu har jag inget planerat under mässan men jag gör gärna någon intervju eller något, för det är så roligt. Jag har faktiskt fått göra det alla år som jag har varit där, fast förra året var det inget för publik. Om det är något förlag eller författare som läser detta och har någon idé för monterprogram så får ni jättegärna kontakta mig! Min mail är bokugglan@hotmail.se.

2 kommentarer:

  1. Vet du om det är någon bokbloggarträff i år? Och villa som är bloggambassadörer? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ingen aning faktiskt. Sen hörde jag något om att de inte hade några bloggambassadörer i år, men jag är inte säker. Kolla deras hemsida.

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.