16 januari 2015

Fyrahundrafemtio

I födelsedagspresent (förra året i maj) fick jag en prenumeration på boktidningen Fyrahundrafemtio på tre nummer. Den skapades 2014 och de två tidningarna på bilden är de två första som kom ut. Jag fick de någon gång i somras och de var intressanta men min ålder var inte riktigt målgruppen. Jag tyckte det var ganska tung text och böckerna som det handlade om var inte sånna som jag har koll på. Men jag tyckte det var en kul och modern tidning så när den tredje inte hade kommit så gick jag in på deras sida och såg att de hade gått i konkurs. Faktiskt redan vid Bokmässan ungefär. Lite tråkigt men det måste vara svårt att starta en tidning nu när det går så dåligt för många tidningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.