1 augusti 2014

Läst i juli

(Detta är ett tidsinställt inlägg så det är vad jag hade läst till den 17 juli.)

Antal lästa böcker: 6 böcker:
Kommentar: Många för att ha varit bortrest!

Recenserade böcker: 4/6 böcker recenserade är jag nöjd med.

Antal lästa sidor: 897 sidor
Kommentar: Väldigt lite för så många böcker! Men det är tre noveller.
  Bra: Bryta sönder
Bättre: Du glömde nåt
Bäst: Rädda mig inte!
Sämst: I tunnelbanan

Kvinnliga författare: 6/6 författare
Manliga författare: 0/6 författare
Novell: 3 (!) stycken - Bryta sönder, I tunnelbanan och Du glömde nåt
Tegelsten (över 450 sidor): -
Engelska böcker: -
Ljudböcker: - 
Snyggast omslag: Rädda mig inte
Före detta hyllvärmare: En - Jag biter i apelsiner
Läst som e-bok: 3 (!) stycken - Bryta sönder, I tunnelbanan och Du glömde nåt

Jämförelse med juni: Då läste jag också 6 böcker, men 1217 sidor, och jag tyckte det var lite.
Läsa i augusti: Inget planerat just nu.
Bokrelaterade händelser i juli: Inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.