2 mars 2014

Läst i februari

Antal lästa böcker: 6 stycken:


Kommentar: Innan har min snittmånad varit närmre 10 böcker men nu börjar 6, 7 böcker bli snittet.

Recenserade böcker: Än så länge är det bara tre, men de andra ska också recenseras antingen i JönköpingsPosten eller här på bloggen.


Antal lästa sidor: 1201 sidor
Kommentar: Mycket mindre än vad det brukar vara.

Bra: Hjärtat fortsätter att slå
Bättre: Det går bara inte!
Bäst: Eleanor & Park
Sämst: Naglar! - Den var bra, men det är en handbok och de är aldrig lika bra som skönlitterära böcker.

Kvinnliga författare: 6/11
Manliga författare: 5/11
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): -
Snyggast omslag: Eleanor and Park
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: En bok, Det går bara inte!

Jämförelse med januari: Då läste jag bara fem böcker men fler sidor, det visar hur få sidor det var denna månaden.
Läsa i mars: Inget speciellt förutom att jag vill läsa någon hyllvärmare.
Bokrelaterade händelser: -

2 kommentarer:

  1. Stort fan !! Boktips från mig: "Hobbiten", "Tony och Susan" och "Borta med vinden". Gillar spänning och fantasy. Fortsätt med att skriva, älskar dina recensioner. Synd att läsandet minskat men du har säkert annat kul att göra ;)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.