15 februari 2014

Bloggträffar för ett år sen


Jag hittade denna bilden som jag la upp på Instagram för ett år sedan men faktisk aldrig publicerade på bloggen. Glad Alla hjärtans dag! (En dag för sent.)

Jag kommer ihåg när jag tog den här bilden och förra årets sportlovsvecka så väl. Jag satt i bilen från Sälen på väg till Stockholm när jag tog bilden. Det var X Publishing som hade en tävling på Instagram där man kunde vinna någon av deras böcker om man tog en Allahjärtansdag-bild. Väl i Stockholm var det bokträff som några bokbloggare själva hade ordnat. Det var författarintervjuer och bokbyte på biblioteket PunktMedis. Jag finns bilder och text om det här.

Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren intervjuas av
Boknea och Amelie.
Sen var jag bara hemma någon dag och sen var det inspirationsträff med bloggambassadörerna för Bokmässan 2013. Det var verkligen jättekul! Jag åkte buss till Göteborg och vi fick en natt på hotellet Gothia Towers. Sen träffades alla bloggambassadörerna och inspirerades och vi fick veta mycket om Bokmässan. Och det bästa av allt var när vi bara satt och pratade på kvällen. Jag kommer fortfarande ihåg mycket av vad vi pratade om och kan komma och tänka på den kvällen. Sen var det kul att komma till mitt egna hotellrum med dubbelsäng och sova på hotell själv för första gången. 

En bild som Marcus tog när vi planerade.
Helt okej rum med utsikt över Göteborg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.