1 november 2013

Läst i oktober

Antal lästa böcker: 5 stycken - Jag går dit du går, Kroppspanik, Kapitulera omedelbart eller dö, Dubbelgångare och Lex bok.
Kommentar: Mindre än jag brukar, men jag trodde inte att jag skulle läsa så många ändå, för förra veckan hade jag bara läst två stycken under hela oktober. Oktober är min månad-när-jag-läser-lite för förra året läste jag bara tre böcker.

Recenserade böcker: Än så länge bara två stycken, men jag planerar att ha ett recensionsmaraton om några dagar så då kommer nog alla bli recenserade.

Antal lästa sidor: 1343 sidor
Kommentar: Mycket mindre än jag brukar!

Bra: Kapitulera omedelbart eller dö
Bättre: Dubbelgångare
Bäst: Jag går dit du går
Sämst: Kroppspanik

Kvinnliga författare: 5 stycken
Manliga författare: 0 stycken
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): -
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: 1 bok - Kapitulera omedelbart eller dö

Jämförelse med september: Då läste jag sju böcker och fler sidor än denna månaden.
Läsa i november: Recex och tre böcker som jag ska läsa innan intervjun med Erika Vallin och Johanna Schreiber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.