1 augusti 2013

Läst i juli

Antal lästa böcker: 9 stycken:
Kommentar: Lite mer än vanligt.

Recenserade böcker: 5 stycken, det var helt okej.

Antal lästa sidor: 2437 sidor
Kommentar: Inte så lite, men inte mer än vanligt heller.

Bra: The sisterhood of the traveling pants
Bättre: Safirblå
Bäst: Den andre Will Greyson
Sämst: Stamtalva

Kvinnliga författare: 6 stycken
Manliga författare: 4 stycken
Novell: 1 novell - Stamtavla
Tjockis (över 450 sidor): -
Före detta hyllvärmare: 1 - Stamtavla

Jämförelse med juni: Då läste jag 8 böcker och 2705 sidor, så jag läste en mer bok nu, men mer sidor i juni.
Läsa i augusti: Alla låneböcker från stadsbiblioteket och skolans bibliotek som måste lämnas tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.