27 juli 2013

Värsta boken...

Böcker som kommer delas ut 2013,
bild från deras Facebook-sida.
...är ett läsprojekt för ungdomar. De ger gratis pocketböcker till alla mellan 13-25 år. Den största utdelningen sker lördagen den 7/9 mellan 12-14 i Göteborg. De ska också dela ut fredagen den 27/9 på Bokmässan. På den utdelningen ska jag, Elin och Hanna (från Tonårsboken) intervjua Katarina von Bredow för dem.

Sen blir det småutdelningar på lite olika ställen i Göteborg. De skriver om det på deras Facebook-sida och där presenterar de också alla böcker som kommer delas ut.




Klicka för större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.