28 juli 2013

Day 03 – Your favorite series

Jag läser inte jättemycket serier, utan mest fristående böcker. Men de serier som jag har börjat på och gillat:
  1. Hungerspelen
  2. Harry Potter
  3. Engelsforstrilogin 
  4. Ädelstenstrilogin (av Kerstin Gier)
  5. Saknad-serien (av Meg Cabot)
(Jag har inte läst färdigt alla de här serierna än, men så tycker jag just nu.)

Ädelstenstrilogin (än så länge har Rubinröd och Safirblå kommit ut) tycker jag borde få mer uppmärksamhet, jag gillar de böckerna mycket men de är inte särskilt kända. 






Om man ska prata TV-serier så är Pretty little liars min favorit, eller det egentligen den enda jag följer. Den är spännande, beroendeframkallande och väldigt bra! Jag visste inte att den var så populär när jag började tittade, men nu känns det som alla tittar på den.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar Pretty Little Liars!
    För bara en vecka sedan så köpte jag säsong 1 & 2. Riktigt bra serie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Jag är på säsong 4 och tittar när de nya kommer :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.