1 mars 2013

Min läsning i februari:


Antal lästa böcker: 7 st - Worse than boys, Nattens cirkus, Wallflower, Fejk, Kärlek ända in i döden, Amanda & Axel
Kommentar: Helt okej!

Recenserade böcker: 3 stycken än så länge, men det kommer snart på Fejk också.

Antal lästa sidor: 1471 sidor
Kommentar: Ganska mycket för sju böcker, det blir ungefär 210 sidor per bok

Bästa bok: Wallflower
Sämsta bok: Kärlek ända in i döden - Den var bra i slutet men jag gillade inte den ibörjan.
Kvinnlig författare: 5 st
Manlig författare: 2 st
Novell: 1 - Kärlek ända in i döden
Tjockis (över 450 sidor): 0 stycken, men nästan Nattens cirkus.
Före detta hyllvärmare: 0 stycken

Jämförelse från januari: Då läste jag extremt många böcker, så jag läste mindre nu.
Läsa i mars: Just nu läser jag faktiskt en hyllvärmare så det ska jag försöka fortsätta med.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!:)
    Jag har kollat in din Blogg förut lite gran och nu läser jag den dagligen :)
    Du gör ett grymt bra jobb här på bloggen! Jag ville bara tipsa om en bok också, förr eller senare exploderar jag av John green. Vet inte om du läst den haha men jag har hört att den ska vara as bra! Och jag ska börja läsa den snart med :)
    Mvh.
    Victoria :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)

      Jag har faktiskt läst "Förr eller senare exploderar jag" och jag gillar den mycket! :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.