14 november 2012

"Ta steget till eget"

av Pauline Eriksson.


Förlag: TUK förlag (Tack för boken!)
Sidor: 193 sidor
Ålder: 15+

Handling: Detta är en bok om hur det är att vara ung och starta ett företag. Det är om marknadsföring, mål och bra presentationer.

Omdöme: Jag är ju ung, men jag kommer inte starta ett företag nu med skola och allt, men det var många bra tips som jag kan använda till bloggen och skolan. Det är också kul att veta hur det går till i företag. Jag tycker den är ganska lättläst och lätt att förstå. Om du ska läsa den, tycker jag att du ska ha en idé med ett företag som du vill satsa på.

Betyg:






Jag brukar försöka variera inläggen, men nu får det bli två recensioner i rad för jag har många recensioner att göra och jag kom inte på något annat. Det var också därför jag inte bloggade igår.
I morgon kommer jag svara på frågorna i frågestunden, så fråga nu om det är något. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Tova! Vad roligt att du har recenserat min bok! Tusen tack för de fina orden! :) Kram, Pauline Eriksson

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.