12 juli 2015

Home, sweet home

Igår kom jag hem från min resa i Paris och Holland och min fullspäckade sommar fortsätter. Imorgon börjar jag jobba igen och fortsätter med det två veckor framåt. Jag kommer skriva mer om min resa i ett senare inlägg. Det var roligt men det är ändå skönt att vara hemma!

Lite bokiga saker som har hänt var att jag fick Odinsbarn av Siri Pettersen på posten. Jag ska intervjua henne på Bokmässan i höst så ska läsa hennes serie. Den verkar spännande och den har blivit populär så det blir kul! Sen fick jag även Cirkeln på DVD av min pojkvän. Jag såg aldrig den på bio för jag hann inte, men jag har velat stödja de som gjort den. Det är försäljningen av biobiljetter och filmer som påverkar om de andra två böckerna kommer som film. Sara Bergmark Elfgren skrev även på Instagram att man inte ska kolla på Swefilmer eller liknande för då tjänar de inte på det, så det ville jag undvika. Det ska bli kul att äntligen få se Cirkeln!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Härligt med en brud som också skriver om böcker! Själv har jag länga funderat på vad jag vill skriva om, och böcker blev det naturliga svaret. Cirkeln har jag läst men inte sett, det ska ja dock göra nu när du påmint mig! tack!

    Älskar layouten på bloggen, vilket jag måste sätta mig ner och fixa på min så snart som möjligt haha! Allt som allt så härligt att läsa om lite mer böcker i vardagen!

    xx Felicia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gick in på din blogg och jag gillar den! Intressanta inlägg :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.