9 juli 2015

4. En tidning

Detta är ett inlägg i serien #BokhorasFotoutmaning där man ska ta ett foto som passar rubriken. Läs mer här.

Jag läser inte så många tidningar, jag köper Veckorevyn någon gång per år och sen får jag Barnens bokklubb-tidningen. Den har jag haft i flera år för att hålla koll på nya böcker. Men min favorittidning är Veckorevyn för de har så många olika sorters texter. Det finns alltid något intressant. Innan har jag haft några gamla ex liggandes men jag har slängt dem, så jag kunde inte ta kort på dem. Jag hittade däremot Isabella Löwengrips gamla tidning Egoboost. Jag läste några av de numren som kom ut och jag tyckte om dem, men det är svårt att starta en ny tidning så den fanns bara under en period. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.