27 december 2014

3. En karaktär född i December


Den här har jag verkligen ingen aning om... Jag har aldrig någon koll på karaktärerna efter att jag har läst färdigt boken. Och i det flesta böcker så står det väl inte så tydligt viket datum karaktären är född...? Den enda jag kommer på är Harry Potter och det är för att varje bok börjar på hans födelsedag, vilket är mitt på sommaren. Så kan inte skriva mer under den här rubriken.

Men jag kan berätta att imorgon ska jag åka på skidläger till Trysil. Jag var på det lägret förra året och det var väldigt kul. Det är en vecka och jag har förberett några inlägg för att jag är med i den här challengen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.