5 maj 2014

5 dagar | 1000 blogginlägg | Söks tecknare till film

Idag är det fem dagar kvar till smygpremiären av The fault in our stars på bio som jag skrev om här. Jag ska inte gå på premiären men jag fick en sån fin GIF-bild när jag hittade information om det, så jag lägger upp den här. 

_____________________________________________________________

Jag har sett att jag snart har skrivit 1000 inlägg på min blogg! 1000! Jag funderar på vad det 1000:e inlägget ska vara, jag vill att det ska vara något speciellt och kul, men har inte kommit på något bra än. Kanske en stor tävling. Om det är någon som har en idé får ni gärna kommentera. 
_____________________________________________________________

Jag har tidigare skrivit om att Lina Arvidssons bok Det borde finnas regler kommer bli en svensk film och nu är det en tävling på Linas blogg om att rita teckningar till filmen. Huvudpersonen ritar mycket och det kommer vara med i filmen, och de söker nu någon som vill rita med en casting på Instagram. Här är all information.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det är ju alltid kul! Det hade varit roligt med någon tävling som har med tusen att göra. Vinnaren vinner 1000 böcker ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.