21 april 2014

Förhandsvisning av Tfios och #faultfantics

John Greens bok The fault in our stars eller Förr eller senare exploderar jag, som den heter på svenska, kommer ju på film med biopremiär den 22 juni. Men det är förhandsvisning redan 10 maj i Stockholm. Jag hade gärna gått på det, men kan inte ta mig till Stockholm då och jag har gått mycket på bio just nu. Jag kan vänta till den 22 juni.

Men om man vill gå på förhandsvisning så kan man vinna biljetter här.


Jag hittade på den officiella hemsidan att man kan bli Tfios-ambassadör. Jag har inte riktigt fattat vad det är, men såhär beskrivs det:
You’re here because you love The Fault in Our Stars. We’re here to ask if you’d like to take that to the next level and become a #TFIOS brand ambassador, because we recognize that The Fans Are Our Stars!

Sign up, and we’ll give you exclusive assets, weekly tasks, and digital download kits so that you have the tools you need to share this special story with others. Okay? Okay!

Det enda man behöver göra är att lägga in sin mejladress och så får man mejl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.