23 oktober 2013

Intervju med Erika Vallin och Johanna Schreiber

Förra veckan fick jag ett roligt mejl från Stockholms Bibliotek med en förfrågan om jag vill leda ett samtal mellan författarna Erika Vallin och Johanna Schreiber på biblioteket PUNKTmedis i Stockholm. Jag tackade såklart ja, och nu har tiden bestämts. Det blir måndagen den 25:e november klockan 19:00-20:00.

Jag skulle faktiskt till Stockholm med min klass på studieresa på tisdagen så jag åker upp själv och stannar till tisdagen, och är sen i Stockholm med skolan.

Om du kan läsa smått kan du läsa på bilden här under, annars så står all information här.

Erika Vallin satt vid samma bord som jag på Forma Books förlagsmingel under Bokmässan, så jag pratade lite med henne då. Hon har skrivit Flickan vid glastornet och Resan till tidens slut som jag inte har läst än, men ska göra innan intervjun.

Johanna Schreiber har skrivit Carlstensveckan, som jag inte heller har läst, men har tänkt läsa sen den kom ut i somras.

Det kommer ett inlägg närmre som påminnelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.