19 juni 2013

Sommar

Bildkälla.
Idag har jag suttit vid datorn sen nio (nu är klockan fyra...), eller jag har tagit lite pauser för att äta och vara ute lite men ändå. Jag har planerat ungdomsbokbloggsträffen till Bokmässan. Mejlat lite förlag och planerat. Jag tror det kommer bli jättekul!

Imorgon kommer Katrina från Barnbokskatalogen/Barnens bibliotek och ska intervjua mig. Det ska också bli kul! Jag har verkligen fattat att det är sommarlov nu, och det är så skönt! Jag hinner allt roligt och kan ändå ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.