20 juni 2013

Godhandling

Om man ska beställa böcker på Internet kan man göra det via godhandling.se. Då skänker bl.a. Adlibris och Bokus några procent av beloppet till en organisation som du väljer, t.ex. Barncancerfonden, Djurens rätt, Röda korset och Naturskyddsföreningen.

Först väljer man var man vill handla, det finns alla möjliga butiker, resesidor, klädshopar och annat. Sen väljer man vilken organisation man vill skänka till och så skickas man till webbshopen och beställer.

Om man börjar prenumerera på deras nyhetsbrev (det kommer inte ofta, jag har inte fått något sen jag började och det var flera veck
or sen) så kan man skänka 5 kr till valfri organisation.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.