26 december 2012

C.R.M. Nilsson

Hon har en dikt publicerad
i denna boken.
En bokblogg jag hittade för ett tag sen är C.R.M Nilsson. Det är en 21-årig tjej som skriver där om böcker och sitt skrivande. Bloggen startades i början av 2012 men hon har en domän med hemsidor om bl.a. sitt skrivande och amigurumi sen 2009.

Hon skriver recensioner och om författare på bloggen, hon är också ofta med i Bokbloggsjerkan. Hon har skrivit 4 romaner, men hon har inte redigerat dem så de är inte publicerade. Däremot är hon med i en diktsamling från Serum förlag. 

Man förstår att hon gillar att kaffe när hon beskriver sig själv som "har alldeles för mycket blod i koffeinsystemet". Roligt formulerat!

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.