25 december 2012

Julklappar

Det verkar som inte så många läser bloggar på julafton? Detta året hade jag en liten dipp och förra året kom jag ihåg att jag hade 2 besökare! Fast då hade jag 15 besökare en vanlig dag, så det var inte så stor skillnad egentligen. Men jag hade en bra julafton i alla fall.

Jag fick bl.a. kläder, smycken och tre bokrelaterade klappar. De bokrelaterade är:
  • En bokhylla som jag velat ha sen förra året, men som det aldrig blev av att jag köpt. Jag har skrivit om den på bloggen andra gånger, men nu har jag den äntligen! Den heter Conceal och det se ut som böckerna flyger. Det är svårt att förklara men man kan se på bilden här bredvid.
  • Det andra är en prenumeration på noveller från förlaget Novellix. Jag kommer få två noveller, en gång i månaden under ett halvår. 
  • Den sista är ett bokstöd med en uggla som man kan se på bilden.

7 kommentarer:

  1. Jag såg på statistiken imorse att det var 50 besökare igår på julafton! Jag blev väldigt förvånad eftersom flera bokbloggare har anmärkt att de bara fått några stycken besökare på julafton, fast jag fick 50 besökare på julafton!
    Wow!

    SvaraRadera
  2. Conceal hylla är så häftig, skulle själv också vilja ha en ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har velat ha en jättelänge, och nu fick jag äntligen en efter att en släkting köpte den i Stockholm och så går jag på mellandagsrean idag och så finns den på Åhléns nu -.- Fast det är ju bra om jag vill ha en till ;)

      Radera
  3. Kul :) Fick Eld av Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg ocg den äger verkligen. Jag skulle behöva ha en ny bokhylla, och den där som du fick var ju rätt så snygg ;)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.