av Zlatan Ibrahimovic och David Lagercrantz (lättläst variant av Mats Wänblad).Denna recension skriver min lillebror, som heter Ebbe och är 12 år. Jag tänkte att det kan vara kul att läsa någon annans recension.
Förlag: LL-förlaget
Sidor: 240 sidor
Ålder: 8-13 år (Den lättlästa)
Handling: Om Zlatans liv, hur han hade det när han var liten till nu. Om hans privatliv och om fotbollen
Omdöme: Det känns verkligen som det är Zlatan som berättar och den är personlig. Det är lite dåligt att det inte är bilder från hans liv, som det är i originalet. Egentligen kanske det är ännu viktigare med bilder i denna för att den ska vara för de som har lite svårare att läsa. Den slog min förväntningar och jag är sugen på att läsa originalet också.
Betyg:
Hej Ebbe!
SvaraRaderaTack för att du läst vår bok om Zlatan! Vi länkar till recensionen från vår facebook-sida (www.facebook.com/llforlaget) om det är okej. Anledningen till att vi inte har med fotona, är att vi tyvärr inte fick rätt att ha med dem i vår bok.
Kul att du gillade boken, hälsar vi på LL-förlaget!
Jag (Tova) är bortrest just nu men jag berättar det när jag kommit hem. Ni får jättegärna länka.
Radera