
Denna recension skriver min lillebror, som heter Ebbe och är 12 år. Jag tänkte att det kan vara kul att läsa någon annans recension.
Förlag: LL-förlaget
Sidor: 240 sidor
Ålder: 8-13 år (Den lättlästa)
Handling: Om Zlatans liv, hur han hade det när han var liten till nu. Om hans privatliv och om fotbollen
Omdöme: Det känns verkligen som det är Zlatan som berättar och den är personlig. Det är lite dåligt att det inte är bilder från hans liv, som det är i originalet. Egentligen kanske det är ännu viktigare med bilder i denna för att den ska vara för de som har lite svårare att läsa. Den slog min förväntningar och jag är sugen på att läsa originalet också.
Betyg:
Hej Ebbe!
SvaraRaderaTack för att du läst vår bok om Zlatan! Vi länkar till recensionen från vår facebook-sida (www.facebook.com/llforlaget) om det är okej. Anledningen till att vi inte har med fotona, är att vi tyvärr inte fick rätt att ha med dem i vår bok.
Kul att du gillade boken, hälsar vi på LL-förlaget!
Jag (Tova) är bortrest just nu men jag berättar det när jag kommit hem. Ni får jättegärna länka.
Radera