21 mars 2012

Vunnit :D

Nu när jag kom hem så hade jag fått "Allt jag säger är sant" av Lisa Bjärbo på posten. Det var faktiskt så att jag var med i en tävling där man kunde vinna "Bokfika med Lisa Bjärbo". Jag tänkte "Hur stor chans är det att jag vinner, jag kan ju anmäla mig!" :) Och bara någon dag efter så fick jag ett mejl att jag hade vunnit :D Men bokfikat var i Stockholm en vardags-eftermiddag och det tar ganska lång tid för mig att åka dit, så jag fick tyvärr tacka nej. Men jag fick i alla fall boken :DD

5 kommentarer:

  1. Vilken slump, jag har också fått boken jag vann idag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad har du vunnit för tävling? :) Och vilken bok vann du? :D

      Radera
    2. Jag såg nu när jag gick in på din blogg ;)

      Radera
  2. Åh, gud vad orättvist! Vill också läsa den!!! Haha, det skulle ta ett tag för mig att åka också, bor utanför Växjö ;-) Egentligen är ju Lisa Bjärbo smålänning, så bokfikat borde ju faktiskt varit i typ Växjö...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också det borde vara i Småland ;D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.