5 december 2011

Mina hundra böcker # 2

Jag har ju skrivit om mina mål (här...). Om du inte fattar vad jag menar med "mål" kan du kolla här ;D

Första gången jag läste 100 böcker tog det ung 10 månader... Nästa gång, som var 2009, tog det ca 8 månader ;D Fast mina uträkningar som jag gjorde då... Visar att det var exakt 253 dagar ;P

Jag skrev upp de böckerna jag läste på papper... På varje papper fick det plats 10 böcker... Efter varje papper så gjorde jag en recension och en "10-i-topp-lista", av de 10 böckerna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.