3 december 2011

Allmänt bokprat... ;D

Jag har fått "Solbarnet" av Monika Häägg som recensions-exemplar av Monkaland förlag ;)

Jag har väldigt många böcker att läsa just nu så vi får se när jag hinner läsa den... Jag har två böcker från bibblan som måste lämnas tillbaka snart, jag har lånat "Jag saknar dig, jag saknar dig" av en kompis (fast den har jag bara typ 10 sidor kvar i....), böcker från bokbussen (5 st...), i höstas vann jag "Box 101" av Barnens Bokklubb som jag inte har läst än, så väntar jag på ett till recensions exemplar från Argasso och sist men inte minst så har jag fått "Istället för att bara skrika" från Barnens bibliotek ;D
+ Läxor!!!

Jag har blivit nominerad i en tävling som man kan börja rösta i på måndag men berättar mer om det då :)

2 kommentarer:

  1. Jaaaa nu är det allt på tiden att du lämnar tillbaka min bok!

    SvaraRadera
  2. SV: Hehee, jag har glömt bort den lite... Men jag har läst färdigt den nu så du får den på måndag ;D <3

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.