25 oktober 2011

Dito

Jag såg att Akademi bokhandeln har gjort en ny e-bok-app. Jag använder Bluefire Reader (som jag skrivit om häär). Fast jag köper inte e-böcker jag bara lånar men de kommer dit iaf.
På Dito, som appen heter, verkar det som det bara går att köpa böcker på Akademi Bokhandeln eller på deras hemsida och inte kunna låna. Så jag kommer nog fortsätta läsa på Bluefire.
Det som är bra med Dito är att den är på svenska, lättar att se hur långt man har kommit i det man läser och lätt att ändra typsnitt och storlek på texten :)

P.S. Båda apparna är gratis!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer också att fortsätta att låna mina e-böcker, men det är kul att det finns webbutiker som vågar satsa på e-böcker. :) De borde slå igenom mer!

    SvaraRadera
  2. SV: Det är konstigt att det inte har blivit större faktiskt... Men det blir nog större och större hela tiden :D

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.