5 september 2011

App

Jag har hittat en app till Iphone, Ipad eller Ipod (vet tyvärr inte om den finns på android...) där man kan läsa e-böcker :). Appen heter Bluefire och är gratis! Om du vill läsa böcker i den måste du gå in på Elib på Iphonen. Där lånar man böckerna man vill läsa. Man lånar dem i en månad. Man kan ju också köpa e-böcker men inte där tror jag ... Det är bra att kunna låna där för böckerna är aldrig utlånade så om man vill låna typ Twilight så behöver man inte vänta i 1000 år :)
Här kan du se hur man lånar

Jag har läst "Inte ett ord" av Bente Bratlund. Den handlar om en flicka som bestämmer sig för att aldrig mer prata med sin pappa. Boken var bra och lättläst!

Har ni sett att jag gjort en ny flik? Fliken heter "Designa". Där kan ni kolla om ni vill få en design av mig. Om ni inte orkar scrolla upp kan du klicka här ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.