26 oktober 2011

XIX

Ylva Karlsson och Katarina Kuick C:
I somras var jag ju på skrivarläger och en av ledarna var Katarina Kuick. Hon jobbar på ett litet bokförlag som heter X-publishing. Hon sa till mig att jag kunde "söka" till XIX som är deras referensgrupp för unga. Egentligen är det för åldern 16-25 år men jag fick vara med i alla fall :D.
Som "medlem" kan man få mejl om allt möjligt t.ex. vara inbjuden att bok- och manussamtal, statist i boktrailers eller intervjua en författare till XIX.

Här står det mer om det <3

Det ska bli kul att få se vad jag ska göra :) ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.