26 augusti 2011

Min bokhylla - Del 4

Detta är mitt hundrade inlägg sen jag startade bloggen :) :D 
Här är Min bokhylla del 3.


Del 4 :)
  • "Nils Karlsson pyssling" av Astrid Lindgren - Jag borde rensa min bokhylla... :)
  • "Hemsökt - Dödlig hämnd" av Meg Cabot - Har inte läst än...
  • "Kram från Alice" av Suzanne LaFlear - Jättebra och sorglig berättelse!
  • "När tomten föll ner från himlen" av Cornelia Funke - Har inte läst den...
  • "Eddie och Johanna" av Viveca Lärn - Jag gillar ingen av Vivecas böcker
  • "Matilda" av Roald Dahl - Jättebra! Både rolig och sorglig!
  • "Från groda till prins" av Sara Varga - Har skrivit om den här :)
  • "Den danske rånaren" av Petter Lidbeck - Hela den serien är jättespännande! Det har visst kommit en ny nu som heter typ "Den sorgliga veterinären" :D
  • "Indigos stjärna" av Hilary McKay - Började läsa den när jag var liten men orkade inte sen...
  • "Nick och Norahs oändliga låtlista" av Rachel Cohn - Har inte läst färdigt den någon gång
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.