19 augusti 2011

Min bokhylla - Del 3

Jag kollade på "Min bokhylla del 2" och såg jag att jag glömt att lägga in den bilden till det inlägget men gjort det nu om ni vill se :3

Del 3 :D
  • "Cafémysteriet" av Martin Widmark - Jag gillade Lassemaja jättemycket när jag var lite. Nu är jag lite för stor för dem men ibland läser jag dem ändå c:
  • "Häxdoktorn" av Martin Widmark - Väldigt spännade men passar 6-9 år.
  • "Ronja Rövardotter" av Astrid Lindgren - Klassiker :]
  • "Nåjdens sång" av Martin Widmark - Väldigt spännande!
  • "Fem stoppar spöktåget" av Enid Blyton - Har börjat läsa den några gånger men aldrig läst färdigt den...
  • "Klicka här (för att se hur jag överlevde sjuan)" av Denise Vega - Jag kommer inte ihåg så mycket av den men jag ska läsa om den när jag får tid n_n
  •  "Madicken" av Astrid Lindgren - Vet inte om jag läst just den någon gång...
  • "Om ni inte hade mig..." av Ulf Nilsson - Min brors bok. Jag har bara läst början..
  • "Alvas bästa födelsedag" av Pernilla Gesén - Jag tyckte den var bra när jag var yngre :D
  • "Elfrids och Milas riktiga jul" av Pernilla Oljelund - Helt okej! Den var "Årets julkalender 2007".
  • "Riktigt roligt enligt Rosa" av Måns Garthon - Fyll-i-bok med några serier i.
  • "Den hemliga koden" av Petter Lidbeck - Nästan "för" spännande... :D
  • "Judy Moody ser in i framtiden" av Megan McDonald - Gillade dem innan men kommer inte ihåg något nu...
  • "Du äger" av Mia Thörnblom - Skrivit om den här
  • "Än lever Emil i Lönneberga" av Astrid Lindgren - Kommer inte ihåg, men Emil är ju bra! :3

3 kommentarer:

  1. Sv: jag har rotat igenom hela inkorgen, men hittar inte ett mejl från dig, även om jag nästan är 100% säker på att jag har sett ett mejl från dig där. Kan du skicka det igen?

    Ha det vackert :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Vi kände varandra rätt bra via bloggarna, sedan har vi träffats 2-3 gånger irl också. Så ja, vi känner varandra ganska bra nu :) Vem som gjorde sin bokblogg först vet jag inte, men jag startade min förra i maj 2009.

    SvaraRadera
  3. C: Jag har skickat ett nytt

    N: Okeej:D

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.