28 augusti 2011

Dag 14 - En vanlig dag hemma hos mig



Det blev inget inlägg igår, fast jag var inne på datorn länge... Nu uppdaterar jag från mobilen;)

En vanlig dag hemma hos mig:
Jag går upp kl halv 7. Klär på mig och äter frukost. Jag brukar äta müsli med mjölk och en macka (med jordnötssmör). Sen cyklar jag till skolan. Sen är jag skolan till typ 2... När jag kommer hem sätter jag mig vid datorn och bloggar och sånt ;) Och så gör jag läxa om jag har någon.
Ibland åker jag till stan eller något också :)
                                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.