4 juli 2015

#BokhorasFotoutmaning

Jag har inte haft så mycket tid att tidsinställa inlägg men jag tänkte att jag ska fixa lite uppdatering som kommer upp nu när jag är bortrest. Jag har typ två dagar i bil då jag kan skriva och sen publicera när jag får wifi. Jag har sett att Bokhora, Sveriges största bokblogg, har gjort en fotoutmaning med bokinriktning och det känns som lagom komplicerade inlägg. Här under kan ni se rubrikerna. Jag kommer inte hinna göra hela utmaningen under resan men jag börjar och sen kan jag skriva resten vid tidpunkter då jag inte kommer på vad jag ska blogga om.


Jag börjar med den första redan nu och rubriken för det är:

1. Jag och min favoritbok

Det är lite svårt pga av två anledningar ;) För det första är jag bortrest och har inte så många böcker med mig men jag tog några bilder innan resan till de här inläggen för att förbereda, men jag kunde inte ta någon bild för ”Jag och min favoritbok” för jag äger faktiskt inte min favoritbok. Min favorit är Jag, En av David Levithan. Den handlar om En som vaknar varje morgon upp i en ny kropp och nytt liv, och så har det alltid varit. Hen (vissa dagar är hen en tjej och andra en kille) har lärt sig att ta reda på hur hen ska göra för att ta reda på hur "dagens människa" är och inte ställa till det för mycket. Det är roligt att läsa om hur olika alla dagar är. Har ingen bild som sagt men här har ni en bild på mig, och en bild på min favoritbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.