5 juli 2015

2. Ett bokmärke

Detta är ett inlägg i serien #BokhorasFotoutmaning där man ska ta ett foto som passar rubriken. Läs mer här.

Innan hade jag ganska många bokmärken men jag använde dem aldrig utan jag slog bara ihop böckerna. Nu har jag rensat ut lite men jag har sparat de snygga/fina/coola. Trots att jag glömmer bort att använda det så tycker jag att det är bra. Jag har tidigare gjort inlägg om coola bokmärken men de äger jag inte. Jag har dock ett snyggt från Pocketshop och jag tror jag fick det i goodiebagen från prisceremonin för Årets boktipsare 2011. Bokmärket är i magnet så man sätter fast det på båda sidorna av en sida. Jag har inte använt det så mycket men nu tog jag med det på resan och använder det. Det är smidigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.