7 april 2015

Osynliga bokhyllor

Det blev visst en liten påskpaus här på bloggen. Jag har fått påsklov och slutade tänka på bloggen men nu är jag på gång igen.

I mitt rum har jag några SelfShelves. Det är en slags bokhylla som gör att det ser ut som böckerna sitter fast på väggen utan någon hylla. Jag brukar låta dem vara som de är och jag byter aldrig böckerna men nu när jag rensade i min bokhylla så passade jag på att byta. Jag har haft gula och svarta böcker. Jag tror faktiskt jag gjorde den gula till påsk förra året, men jag är inte säker. Nu bytte jag den gula till blåa böcker istället. Jag tycker det blev fint! Ett tag tänkte jag ha böcker som jag ska läsa där, men det blir inte så fint när böckerna är i olika färg och storlek.



Jag har kvar den tredje hyllan med bara svarta Gilla Böcker-böcker för de passar så bra med varandra. Jag hittade ingen bra bild på den men här under är från jag fick den selfshelfen. Inte så bra bild men man ser hur den ser ut. 



6 kommentarer:

  1. Snyggt! Särskilt den blå.

    Jag har en sån här hylla, jag borde kanske ge den en makeover. :)

    SvaraRadera
  2. Sådana har jag också. Har du gjort dina själv?

    SvaraRadera
  3. Var kan man Köpa sådana och ungefär vad kostar de? Vill gärna ha en!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den första köpte tror jag att jag köpte på design house i Stockholm och där var den nog ganska dyr. Men sen har jag sett den på Åhlens och där kostar den 100 kr eller något.

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.