23 februari 2015

Söker sommarjobb!

Jag söker just nu sommarjobb på alla möjliga ställen men än så länge har jag inte fått något besked så jag fortsätter. För någon dag sen kom jag på att en del företag faktiskt söker via sociala medier och att jag borde ge det en chans.

Så, jag söker ett jobb i Jönköping eller i närheten. Jag är 17 år i sommar och just nu så går jag ekonomi på gymnasiet. Jag kan tänka mig att jobba med det mesta för att få arbetserfarenhet. Innan har jag till exempel jobbat i en kiosk och sålt glass, hyrt kanoter och städat. Under 2014 jobbade jag som recensent på JönköpingsPosten och skrev då recensioner på ungdomsböcker.

På fritiden skriver jag på den här bloggen och det har jag gjort, mer eller mindre, sen jag var 11 år. För att kunna skriva på den här bloggen så läser jag en hel del och jag orienterar också.

Det här var en liten sammanfattning av mitt personliga brev och resten av mitt CV lägger jag inte ut här men om det är något företag som är intresserad så får ni jättegärna mejla mig så skickar jag det. Min bloggmejladress är bokugglan@hotmail.se. Tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.