4 januari 2015

11. Bästa boken du har gett någon i julklapp


I år gav jag bort två böcker och den bästa jag gav bort, enligt mig själv, är Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt. Min mamma sa tidigare i vintras att hon vill läsa den och att jag kan ge den i julklapp. Det blir en bra julklapp tänkte jag och sen kom jag på: den har ju jag redan! Väldigt smidigt men lite för snålt. Den är i pocket och till och med signerad av Carol från när jag träffade henne på Bokmässan i höstas. Jag skrev ett rim för att förklara varför det står "To Tova...." på första sidan.

God jul mamma!
Den här är mitt mest lönsamma.
Jag blir nästan generad,
men den är ju signerad.

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart rim! <3 /Josefin

    SvaraRadera
  2. Haha vilket fyndigt rim! Det här var faktiskt en bra bok, dock liiite sorglig ibland! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar den boken mycket! Den är speciell och lite sorglig, som sagt.

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.