1 december 2014

Läst i november

Antal lästa böcker: 7 st


Kommentar: Nöjd! Många korta böcker men ändå sju stycken.

Recenserade böcker: 4 av 7 och det kommer på minst en till.

Antal lästa sidor: 1008 sidor
Kommentar: Väldigt lite för sju böcker men ändå över 1000-strecket. Genomsnittsboken är på 144 sidor så det visar hur korta flera av dem var.

Bra: The Pearl
Bättre: Inte vem som helst
Bäst: Vad Milo såg
Sämst: Får nog bli Pirates of the North faktiskt.

Kvinnliga författare: 4/7
Manliga författare: 3/7
Novell: The mysterious neighbor och Pirates of the North (22/23 sidor)
Tegelsten (över 450 sidor): -
Engelska böcker: 3 stycken! Rekord tror jag.
Ljudböcker: -
Snyggast omslag: Juni
Före detta hyllvärmare: Juni och Inte vem som helst
Läst som e-bok: The mysterious
neighbor och Pirates of the North

Jämförelse med oktober: Då läste jag bara tre böcker så detta var klart bättre, fast jag läste färre sidor denna månaden faktiskt....
Läsa i december: Inget särskilt.
Bokrelaterade händelser i november: Var utanför Ellen Keys hus som jag ska blogga om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.