1 november 2014

Läst i oktober

Antal lästa böcker: 3 böcker:
Kommentar: Bara tre stycken, för lite enligt mig själv. 

Recenserade böcker: Tre av tre. Det är första gången alla lästa böcker har en recension.

Antal lästa sidor: 1221 sidor
Kommentar: Mycket för tre böcker men lite för en hel månad. 

Bra: Onanisterna
Bättre: Röd som blod
Bäst: Harry Potter & Dödsrelikerna

Kvinnliga författare: 2/3
Manliga författare: 1/3
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): En - Harry Potter och dödsrelikerna (782 sidor)
Engelska böcker: -
Ljudböcker: -
Snyggast omslag: Harry Potter
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: -

Jämförelse med september: Då läste jag 10 böcker! Så det var mycket färre denna månaden. 
Läsa i november: Inget speciellt, lite hyllvärmare. 
Bokrelaterade händelser i oktober: Ingenting förutom att författaren Arkan Asaad var på min skola och föreläste. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.