24 oktober 2014

Emm läser

Jag satt och kollade på min kompis youtubefilm där hon vloggar om böcker. Det var The social media book tag och helt plötsligt så hörde jag att hon tagade mig. Jag har tänkt att jag ska lägga ut hennes video här, för hon är ny på Youtube och väldigt duktig. Nu fick jag ytterligare en anledning att göra det. Jag har faktiskt redan gjort den tagen i somras och den finns här.

Hon heter Emm och jag lärde känna henne på den bokklubben som vi är med i. Filmerna är på engelska men Emm bor i Sverige. Se en av hennes videos här under och prenumerera på kanel här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.